sobota, 8 sierpnia 2015

PRIORIN EXTRA


Witam!

Czy ktoś z Was słyszał o produktach Priorin Zdrowe i piękne włosy? Postanowiłam wypróbować na sobie i przekonać się, czy to naprawdę działa :)


Jedno opakowanie Priorin Extra zawiera 60 miękkich kapsułek, które starczają na cały miesiąc. To specjalnie stworzona unikalna formuła 3ACTIV+ z dodatkiem biotyny, która pozwala utrzymać zdrowe włosy. Formuła 3ACTIV+ z biotyną to połączenie ekstraktu z prosa, L-cystyny i kwasu pantotenowego z biotyną. 
Wspomaga utrzymanie zdrowych, pięknych włosów i może być stosowany w długotrwałym narażeniu na stres, zmian hormonalnych w okresie ciąży i karmienia piersią, zmian pór roku, stosowania diet.

Wzmaznia cebulki włosów od wewnątrz dostarczając im niezbędnych składników odżywczych. Unikalna formuła 3ACTIV+ z biotyną odgrywa dobroczynną rolę.

Zawiera gluten i soję. - informacja dla alergików.

Składniki:
nośnik - olej z kiełków pszenicy
ekstrakt z prosa,
substancja zagęszczająca - wosk pszczeli żółty,
kwas pantotenowy
emulgator - lecytyna,
L-cystyna,
stabilizator - tlenek magnezu,
biotyna,
składniki otoczki.


Dodatkowo w opakowaniu znajduje się szampon z naturalnymi ekstraktami roślinnymi i prowitaminą B5, który nawilża i odżywia włosy.

Stanowi idealne uzupełnienie dla suplementu diety Priorin Extra w postaci kapsułek. 

Szampon nie zawiera parabenów i barwników.


Czekam na Wasze opinie, do usłyszenia! :)




5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy produkt :), ciekawe jak sie sprawdzi . Ja jedyne co uzywam raz na jakis czas to skrzyp polny albo skrzypowite

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tych produktach :) Jak dla mnie zabrakło twojej zdecydowanej opinii, wszystko jest bardzo ogólnikowe.

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ten szampon zainteresował bardziej, bo aktualnie suplementów nie biorę.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie jestem za stosowaniem tabletek na włosy czy paznokcie, każda tabletka niszczy wątrobę, a ja i tak muszę ich brać już zdecydowanie za dużo i zbyt silnych, wolę wszelkie odżywki do stosowania bezpośrednio na włosy czy skórę głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your blog :) Happy Monday!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń